KOMUNIKATY ROK SZKOLNY 2025/26
==========================================================
PEDAGOG SZKOLNY (kliknij TUTAJ)
PSYCHOLOG SZKOLNY (kliknij TUTAJ)
Informacje od Pielęgniarki Szkolnej (kliknij TUTAJ)
-----------------------------------------------------------------------------------
Informacje dla Rodziców - dotyczące Podstawy programowej i realizacji przedmiotu edukacja zdrowotna:
- prezentacja (kliknij tutaj)
- informator (kliknij tutaj)
- podstawa programowa_w dokumencie od strony 19 (kliknij tutaj)
-----------------------------------------------------------------------------------
Drzwi otwarte dla Rodziców, zgodnie z Harmonogramem: dnia: 19.11.25, godzina: 16.20 - 17.45
-nauczyciele przedmiotów ogólnych i zawodowych - dostępni w pokoju nauczycielskim
(nieobecni: p.Kuś, p.Andrzejczyk, p.Malinowski, p.Siupka, G.Budziak, p.Woźniak)
-nauczyciele praktycznej nauki zawodu - dostępni w CKZ
- wychowawcy klas dostępni w poniższych salach:
1TA - 10
1TB - 6
1TC - 16
1TD - wychowawca nieobecny
1A - 13
2TA - 3
2TB - 9
2A - 18
3TA - 5
3TB - 21
3TC - 8
3TD - 013
3TE - 17
3TF - 12
3A - 1
4TB - 14
4TC - 2
4TD - 22
4TE - 7
4TF - wychowawca nieobecny
5TA - 16
5TB - 20
5TC - 13
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ze wszystkimi Nauczycielami możecie Państwo kontaktować się indywidualne - przez dziennik.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Polityka ochrony małoletnich uwzględniająca Standardy ochrony małoletnich (kliknij TUTAJ)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DOKUMENTY DO POBRANIA (kliknij TUTAJ)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
**************************************************************************************************************