Zastępstwa / Zmiany organizacyjne

ROK SZKOLNY 2024/25 - zastępstwa/ informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych 

==========================================================================

Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastąpić na bazie danych otrzymanych
między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są następnego dnia w
  wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim piętrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie powinni codziennie sprawdzać informacje o zastępstwach  w gablocie. 

 ==========================================================================

 

 TRADYCYJNIE - ZGODNIE Z WOLĄ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO - AKTYWUJEMY "SZCZĘŚLIWY NUMEREK"  (musi odpowiadać numerowi Ucznia w dzienniku)

Zasady są zachowane:  - "szczęsliwy numerek" obowiązuje na wszystkich lekcjach w danym dniu ( zwalnia z odpowiedzi bieżącej, kartkówek, zadań domowych)
                                  -  nie dotyczy  zapowiedzianych form weryfikacji wiedzy i /lub umiejętności

"SZCZĘŚLIWY NUMEREK"  w tygodniu: 10- 14.02.25

poniedziałek  - 25  

wtorek          -  17

środa            -    7 

czwartek       -   

piątek           -  20  

Przypominamy, że tzw.nieprzygotowanie (np.) i  szczęśliwy numerek należy zgłosić od razu na początku lekcji !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 UWAGA!!!
17 marca 2025 (poniedziałek)  zgodnie z wieloletnią tradycją szkoły na boisku szkolnym (parking) będzie można w Ambulansie RCKIK honorowo oddać krew!!! 
Krew to DAR NAJPIĘKNIEJSZY  - to DAR ŻYCIA!!!  Jak zawsze liczymy na Wszystkich (Uczniów, Rodziców,Nauczycieli, którzy tym DAREM zechcą się podzielić!!! Przypominamy - przysługują dwa dni wolne i oczywiście czekolady w pakiecie 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 UWAGA!!!
Do czwartku 13.02.25 można w świetlicy - do wystawionego przez Samorzad Uczniowski PUDEŁKA - wrzucać życzenia indywidualne dla Koleżanek , Kolegów lub klasowe dla Nauczycieli - oczywiśie "WSZYSTKO"  w ramach tradycyjnej "Szkolnej Poczty Walentynkowej".  Jak zawsze, pamiętamy o wzajemnym szacunku i kulturze. Życzenia wrzucamy do pudełka  wypisane czytelnie i umieszczone w zaklejonej kopercie! 
Dnia 14.02.25 - przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego roznosić będą życzenia wraz z niespodzianką.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA!!!

Wydział Inżynierii Mechanicznej oraz Wydział Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki Politechniki Bydgoskiej  zapraszają do udziału w konkursie Zawody Robotów miniSUMO – 17. edycja. Zadaniem uczestników jest stworzenie robota. Więcej informacji oraz zapisy drużyn u p. Dominika Markowskiego sala nr 3.

=========================================================

 

 

 wtorek, 11.02.25

 

Grupa przygotowująca studniówkowego poloneza 9.55 świetlica. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

świetlica zajęta na lekcji 3,4

------------------------------------------------------------------------------------------------------

zmiana organizacyjna: 

lekcja 7: 13.35 - 14.05

lekcja 8: 14.10 - 14.40
lekcja 9: 14.45 - 15.15

 

1TB gr.1 na lekcji 4 j.angielski z p.Woźną za lekcję 2,sala 19// cala klasa na lekcji 5 opieka p.Wiese biblioteka

1TA gr.1 zwolniona z lekcji 1

3TBp lekcja 1 przełożona na lekcję 5 w czwartek// z lekcji 2 zwolniona

4TBp  gr.3 na lekcji3 cała klasa j.niemiecki, sala 20 p.Urbańska// gr.3 na lekcji 4 opieka p.galant,sala 17// gr.3 na lekcji 6 świetlica

3A z lekcji 7 zwolniona (zrealizowane)

1A  z lekcji 1 zwolniona (zrealizowane)// na lekcji 3 zajęcia z p.Jaskulską za lekcję 1 w poniedziałek,sala 16

3Ap na lekcji 4 zajęcia z p.Woźniak za lekcję 6,sala 16

3TF zwolniona z lekcji 1-3// gr.2 na lekcji 7 świetlica// gr.1 na lekcji 8 świetlica

3TC zwolniona z lekcji 2-4// gr.2 zwolniona z lekcji 5

2TA zwolniona od lekcji 6

3TDp zwolniona z lekcji 7-9// lekcja 10 przełożona na termin późniejszy

 2TF na lekcji 6 zajęcia z ks.Szczepańskim za lekcję 1 w piątek,sala 5// na lekcji 3 opieka p.Jóźwicki,sala 9// gr.1 zwolniona z lekcji 9

 2TC na lekcji 7 zajęcia z p.Nowakowską za lekcję 1 w piątek,sala 5// gr.1 zwolniona z lekcji 8

3TEp gr.1 zwolniona z lekcji 9

 

 

 

 

 

============================================================

 

DYŻURY 11.02.25 r.:  - w pokoju nauczycielskim

                  

         po lekcji 1: parter:  A1            piętro I  BJ             piętro II:   BI           ob.s.:  AZ            CDOZE 

         po lekcji 2: parte:   AZ            piętro I  JM             piętro II:  JE           ob.s.:  SA            CDOZE 

         po lekcji 3: parte:   RB            piętro I  BJ              piętro II:   GL         ob.s.: KB             CDOZE 

         po lekcji 4: parter:  RB            piętro I  AK             piętro II:  GL          ob.s.: KB          CDOZE 

         po lekcji 5: parter   A1           piętro I  AK              piętro II   JE           ob.s.:                  CDOZE  

         po lekcji 6: parter:  DC           piętro I   KI             piętro II:   AW        ob.s.:  KB         CDOZE  

         po lekcji 7: parter   NO           piętro I  KI              piętro II:  BO          ob.s.   SA         CDOZE    

         po lekcji 8: parter:  NO           piętro I  BN             piętro II:  BO          ob.s.:  SA           CDOZE   

         po lekcji 9: parter                  piętro I                    piętro II:               ob.s.:                 CDOZE