Zastępstwa / Zmiany organizacyjne
ROK SZKOLNY 2024/25 - zastępstwa/ informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych
==========================================================================
Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastąpić na bazie danych otrzymanych
między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są następnego dnia w wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim piętrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie powinni codziennie sprawdzać informacje o zastępstwach w gablocie.
==========================================================================
TRADYCYJNIE - ZGODNIE Z WOLĄ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO - AKTYWUJEMY "SZCZĘŚLIWY NUMEREK" (musi odpowiadać numerowi Ucznia w dzienniku)
Zasady są zachowane: - "szczęsliwy numerek" obowiązuje na wszystkich lekcjach w danym dniu ( zwalnia z odpowiedzi bieżącej, kartkówek, zadań domowych)
- nie dotyczy zapowiedzianych form weryfikacji wiedzy i /lub umiejętności
"SZCZĘŚLIWY NUMEREK" w tygodniu: 19-23.05.25
poniedziałek - 6
wtorek - 27
środa - 19
czwartek - 10
piątek - 25
Przypominamy, że tzw.nieprzygotowanie (np.) i szczęśliwy numerek należy zgłosić od razu na początku lekcji !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21 maja 2025 (środa)
UWAGA! Na piętrze drugim - w sali 17 trwają matury - prosimy zachować ciszę na korytarzu.
---------------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia przeniesione do innych sal:
* sala 8,9 zajęte (wyborcze)
* sala 17 matury
----------------------------------------------------------
Uwaga ! Dla klas pierwszych oraz drugich organizowany jest konkurs na wykonanie prezentacji na temat -" Nowoczesne Technologie- szansa czy zagrożenie ?" Termin wykonania prac to 30.05.2025. Pracę należy dostarczyć do pani Anny Kuś sala 7 lub pana Dominika Markowskiego sala 3
================================================================
grupy pana Wiśniewskiego-zajęcia praktyczne odwołane
3TB zajęcia praktyczne z p.D.Kaja odwołane
2TC zajęcia praktyczne z p. Marolewskim odwołane
1TB na lekcji 6 wf z p.Lyczmańskim za lekcję 1 w czwartek //na lekcji 7 gr.oze świetlica
3TD lekcja 4 z p.Siupka w sali 20
3TC lekcja 5 z p.Siupka w sali 20
2TD zwolniona z lekcji 1-5// gr. 2 na lekcji 9 informatyka z lekcji "0"
4TBC z lekcji 8 zwolniona
4TB z lekcji "0" zwolniona"// gr.3 z lekcji 6 zwolniona// na lekcji 3 zajęcia z p.Grzelka za lekcję 1// na lekcji 4 świetlica
4TC na lekcji 5 świetlica// na lekcji 6 zajęcia z p.Mrugowską za lekcję 7// 4TC gr.2 zwolniona z lekcji 8
2A gr.1 na lekcji 1 świetlica
2TA na lekcji 2 świetlica// na lekcji 5 zajęcia z p.Stawskim za lekcję 2
2TF gr.1 na lekcji 6 świetlica, a z lekcji 7,8 zwolniona// na lekcji 4 cała klasa zajęcia z p.Nowak za lekcję 2 w czwartek
1TA na lekcji 7 zajęcia z p.Mrugowską za lekcję 8
2TE zwolniona z lekcji 1
3TC na lekcji 7 świetlica // z lekcji 2 zwolniona
3TD lekcja 8,9 przełożone na termin późniejszy
===============================================
DYŻURY 20.05.25
po lekcji 1: parter: DK piętro I WS piętro II: GF ob.s.: DOZE
po lekcji 2: parter: DK piętro I WS piętro II KN ob.s.: CDOZE
po lekcji 3: parte: SS piętro I AW piętro II: BO ob.s.: AL CDOZE
po lekcji 4: parter: SS piętro I MW piętro II: KN ob.s.: SA CDOZE
po lekcji 5: parter RB piętro I FD piętro II BO ob.s.: SA CDOZE
po lekcji 6: parter: RB piętro I FD piętro II: AM ob.s.: CDOZE
po lekcji 7: parter RS piętro I piętro II: AZ ob.s. CDOZE
po lekcji 8: parter: RS piętro I piętro II: CW ob.s.: CDOZE
po lekcji 9: parter piętro I piętro II: CW ob.s.: CDOZE