Dla Zdających maturę w 2024 roku
KOMUNIKATY DLA OSÓB ZDAJĄCYCH MATURĘ W MAJU 2024 ROKU
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyniki matur Zdający może sprawdzić w systemie, w którym składał deklarację.
Po świadectwa maturalne należy przyjechać do szkoły - do sekretariatu!
Osoby, które nie zdały matury - w sekretariacie szkoły odbierają Zaświadczenie z wynikami
Przypominamy, że Osoby uprawnione do zdawania egzaminu w sierpniu (podeszły do wszystkich zdeklarowanych egzaminów i nie zdały tylko jednego z nich) - zobowiązane są terminowo, tzn. do 16 lipca 2024 złożyć Oświadczenie (KLIKNIJ TUTAJ)
Oświadczenie można złożyć osobiście w sekretariacie szkoły od pn.-pt. w godz.8.00-14.30 lub można wydrukować Oświadczenie- wypisać je czytelnie i podpisać się - zrobić SCAN i wysłać mailem na adres: zsm02@edu.bydgoszcz ( do 16.07.24 )
Osoby, które nie złożą terminowo Oświadczenia - nie podejdą do egzaminu w sierpniu!
============================================================
PRZYPOMINAMY!
- na salę egzaminacyjną nie wolno wnosić telefonów komórkowych oraz żadnego innego sprzetu! Złamanie tej zasady może skutkować unieważnieniem egzaminu!
- na salę nie wolno wnosić kurtek, plecaków, torb itp.
- Zdający może wnieść butelkę wody, przybowy do pisania (czarny wkład)
- Zdający zobowiazany jest do posiadania dowodu osobistego
- na egzaminy należy przybyć minimum 30 minut przed godziną ich rozpoczęcia (należy wyjść z domu odpowiednio wcześniej- uwzględniając możliwe korki, problemy komunikacyjne itp.)
- niesmodzielna praca w czasie egzaminu, zakłócanie przebiegu egzaminu może skutkować przerwaniem egzaminu!
*Zdający przyjeżdżający autami - maja obowiazek zachowania ciszy na terenie parkingu!
* Kurtki itp. zostawić należy w szatni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dla maturzystów:
1) Wszelkie komunikaty, regulaminy, zasady organizacyjne,informacje dotyczace egzaminów maturalnych umieszczane będą od 26.04.24 wyłacznie w tej zakładce
Dla Zdających maturę w 2024 roku.
Wszystkie Osoby podchodzące do matury mają obowiązek śledzenia na bieżąco umieszczanych utaj informacji, zapoznawania się z umieszczanymi zasadami,regulaminami
2) Egzaminy ustne w naszej szkole rozpoczynają się od 15 maja 2024.
Z zatwierdzonymi Listami zdających egzaminy ustne - można zapoznać się na parterze, na drzwiach głównych wejściowych
Przypominamy, że nie wolno fotografować wywieszonych List
3) Uroczystość wręczenia świadectw- 26.04.24 o godz. 12.40 w CDOZE
==================================================================================================
Uwaga!
Przypominamy, że egzaminy ustne w naszej szkole rozpoczynają się od 15 maja 2024.
Listy zdających na poszczególne dni są w trakcie aktualizacji - w zwiazku z procedurą klasyfikowania rocznego uczniów TM11 i BS II st.
Listy zdających egzaminy ustne - na parterze na drzwiach głównych wejściowych od 23.04.24.
=========================================================================================
Dla uczniów klas piątych, którzy złożyli deklarację maturalną!
Uczniowie, którzy zdali wszystkie egzaminy zawodowe (mają certyfikaty) i chcieliby skorzystać z możliwości zrezygnowania ze zdawania egzaminu z przedmiotu dodatkowego - powinni najpóźniej do 22.04.24 do godziny 10.00 dostarczyć do sekretariatu czytelne kopie uzyskanych Certyfikatów (należy mieć też przy sobie do wglądu oryginały dokumentów do weryfikacji) oraz wypełniony poprawnie drukowanymi literami i własnoręcznie podpisany Wniosek (do pobrania TUTAJ)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA
- Uczniowie klas piątych, którzy chcą zrezygnować z podejscia do matury w maju - od 15.01.24 do 7.02.24 zgłaszają się między godziną 10.00 a 12.30 w sekretariacie szkoły, aby wypisać rezygnację!
- Uczniowie klas piątych, którzy chcą dokonać zmian w deklaracji maturalnej -od 15.01.24 do 7.02.24 zgłaszają się między godziną 10.00 a 12.30 w sekretariacie szkoły, aby wypisać dokument potwierdzający decyzję o zmianach!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA
- Aktualni Słuchacze ostatniego semestru BS II st oraz Absolwenci TM,BS IIst, LO z lat poprzednich, którzy złożyli deklarację, ale chcą zrezygnować z podejscia do matury w maju - od 15.01.24 do 7.02.24 zgłaszają się w sekretariacie szkoły, aby wypisać rezygnację!
- Aktualni Słuchacze ostatniego semestru BS II st oraz Absolwenci TM,BS IIst, LO z lat poprzednich, którzy złożyli deklarację, ale którzy chcą dokonać zmian w deklaracji maturalnej -od 15.01.24 do 7.02.24 zgłaszają się w sekretariacie szkoły, aby wypisać dokument potwierdzający decyzję o zmianach!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deklaracje maturalne składane są przez Uczniów 5TAp,5TBp,5TCp,5TDp,5TEp do 30.09.2023 roku wyłącznie elektronicznie - według określonej przez CKE instrukcji.
Do czasu uzyskania loginu i hasła każda Osoba, która zamierza podejść do matury powinna:
a) zapoznać się z załączonymi niżej dokumentami
b) przemyśleć kwestię tego, jakie przedmioty chce zdawać
Następnie należy zalogować się i bardzo rozważnie wypełniać formularz deklaracji! Za błędy w deklaracji odpowiedzialność ponosi Osoba ją wypełniająca i składająca.
Należy pamiętać o:
- dokładnym uzupełnieniu danych osobowych, adresowych, kontaktowych
- właściwym wyborze przedmiotów (wykonanie wszystkich kroków wymaganych w systemie)
- wskazaniu minimum jednego przedmiotu zdawanego na poziomie rozszerzonym (Wszyscy wpisujecie przedmiot na rozszerzenie!)
INSTRUKCJA SKłADANIA DEKLARACJI MATURALNEJ (KLIKNIJ TUTAJ)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA Absolwenci naszego Technikum z lat poprzednich:
Do 15.01.2024 w każdą środę między godziną 13.00 a 15.00 Każdy Absolwent, który zamierza zdawać maturę- zgłasza się w szkole, - gabinet 013 piętro II z wydrukowanym i wypisanym czytelnie WNIOSKIEM (poniżej w załącznikach).
Wyłącznie Osoby, które zgłoszą się terminowo z poprawnie wypełnionym WNIOSKIEM - otrzymają login i hasło umożliwiające złożenie deklaracji.
Za błędy i elementy nieczytelne oraz niedokładnie wpisany adres mailowy we Wniosku odpowiedzialność ponosi Osoba wypełnia i składa Wniosek
Dopiero po otrzymaniu tych danych dana Osoba będzie mogła złożyć deklarację maturalną - zatem nie należy zostawiać załatwienia wymaganych procedur na ostatnią chwilę!
Do czasu uzyskania loginu i hasła każda Osoba, która zamierza podejść do matury powinna:
a) zapoznać się z załączonymi niżej dokumentami
b) przemyśleć kwestię tego, jakie przedmioty chce zdawać
Następnie należy zalogować się i bardzo rozważnie wypełniać formularz deklaracji! Za błędy w deklaracji odpowiedzialność ponosi Osoba ją wypełniająca i składająca.
Należy pamietać o:
- dokładnym uzupełnieniu danych osobowych, adresowych, kontaktowych
- właściwym wyborze przedmiotów (wykonanie wszystkich kroków wymaganych w systemie)
- wskazaniu minimum jednego przedmiotu zdawanego na poziomie rozszerzonym (Wszyscy wpisujecie przedmiot na rozszerzenie!)
INSTRUKCJA SKŁADANIA DEKLARACJI MATURALNEJ (KLIKNIJ TUTAJ)
========================================================================================
ZAŁĄCZNIKI:
Harmonogram CKE egzaminów maturalnych w 2024 roku (kliknij tutaj)
Komunikat CKE o organizacji egzaminów maturalnych w 2024 roku (kliknij tutaj)
Komunikat CKE o zasadzie składania deklaracji elektronicznie (kliknij tutaj)
Komunikat CKE o dopuszczonych na maturze materiałach pomocniczych (kliknij tutaj)
Komunikat o egzaminie maturalnym z informatyki (kliknij tutaj)
WNIOSEK O LOGIN I HASŁO (kliknij TUTAJ)