Dla Zdających maturę w 2025 roku

   

Przypominamy:

 

*Centralna Komisja Egzaminacyjna jasno określa zasady dotyczące  urządzeń elektronicznych na sali egzaminacyjnej. Zgodnie z wytycznymi zabronione jest wnoszenie oraz korzystanie z jakichkolwiek urządzeń telekomunikacyjnych, w tym telefonów komórkowych, smartwatchy, urządzeń wyposażonych w technologie umożliwiające łączenie się z innymi urządzeniami oraz z internetem.
*Zdający/ Zdająca egzamin pisemny zgłasza się minimum 15 minut przed godziną jego rozpoczęcia.
*Na salę można wnieść butelkę wody, która w trakcie trwania egzaminu musi stać na podłodze przy stoliku Zdającego/ Zdającej. Na koniec egzaminu, opuszczając salę,    Zdający/ Zdająca zabiera butelkę i wyrzuca ją do odpowiedniego pojemnika.

*Zdający/ Zdająca zgłasza się na egzamin z dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość oraz posiada przybory do pisania dopuszczone przez CKE

 

  * Zdający/Zdająca w dniu egzaminu pisemnego/ustnego - sprawdza numer sali egzaminacyjnej ( może ulec zmianie - co nanoszone jest na bieżąco na listach)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 Zasady OKE dotyczace organizacji matury w 2025, Kominikat o dopuszczalnych przyborach - od września 2024 znajdują się na stronie szkoły, Każda Osoba podchodząca do matury powinna się z nimi zapoznać między wrześniem 2024 a majem 2025 (wystarczy kliknąć na Podstawowe informacje dotyczące matury 2025- na dole strony link)

 

 

===============================================================================================================

UWAGA! PRZYPOMINAMY, ŻE:  OSOBY, KTÓRE PODCHODZĄ DO MATURY, które zdały wszystkie egzaminy zawodowe i chcą zrezygnować ze zdawania przedmiotu na poziomie rozszerzonym (wskazanego w deklaracji):

 -   mogą zgodnie z obowiązującym terminem w sekretariacie szkoły:

 * wypisać Wniosek i dołączyć oryginały uzyskanych  certyfikatów (lub ich czytelne scany)

 

Osoby mieszkające poza Bydgoszczą, mogą na adres maillowy szkoły wysłać wypisany czytelnie , podpisany własnoręcznie scan Wniosku oraz scany wszystkich posiadanych certyfikatów (nie wysyła się zdjęć!)

 

 

=========================================================================================================

 

 

UWAGA SŁUCHACZE AKTUALNYCH SEMESTRÓW III BS II st.: Osoby, które chcą podejść do matury w maju 2025 roku zgłaszają się w sekretariacie szkoły w tygodniu w godzinach pracy sekretariatu lub w czasie zjazdów ( w soboty od 8.30-11.30) w celu pobrania i potwierdzenia danych do logowania w systemie maturalnym, w którym należy złożyć deklarację maturalną.

  

 UWAGA ABSOLWENCI  BS IIst. lub LO  Z POPRZEDNICH LAT: 
 - Osoby, które chcą podejść do matury w maju 2025 roku logują się do systemu maturalnego tak, jak w ubiegłym roku i składają deklarację maturalną.

 - Osoby, które zapomniały hasło - zgłaszają się  w celu złożenia Wniosku o nadanie loginu i hasła w aktualnej sesji maturalnej  w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu  albo  składają mailowo czytelny skan Wniosku (nie może to być zdjęcie ani kserokopia).Nadany login i hasło absolwencji otrzymają zwrotnym mailem.

 

 * Przypominamy, że im szybciej zostanie złożona deklaracja w systemie, tym wieksza szansa na ewentualne dokonanie poprawek błędów!

 

 * Ostateczny termin złożenia w systemie Deklaracji mija 7 lutego 2025a zatem Wniosek o nadanie loginu i hasła musi wpłynąć do szkoły najpóźniej 15 stycznia 2025.

 

   WNIOSEK O LOGIN I HASŁO (KLIKNIJ TUTAJ)

  

 =============================================

Podstawowe informacje dotyczące matury w 2025 roku (kliknij TUTAJ)