Dla Zdających maturę w 2025 roku
Przypominamy:
*Centralna Komisja Egzaminacyjna jasno określa zasady dotyczące urządzeń elektronicznych na sali egzaminacyjnej. Zgodnie z wytycznymi zabronione jest wnoszenie oraz korzystanie z jakichkolwiek urządzeń telekomunikacyjnych, w tym telefonów komórkowych, smartwatchy, urządzeń wyposażonych w technologie umożliwiające łączenie się z innymi urządzeniami oraz z internetem.
*Zdający/ Zdająca egzamin pisemny zgłasza się minimum 15 minut przed godziną jego rozpoczęcia.
*Na salę można wnieść butelkę wody, która w trakcie trwania egzaminu musi stać na podłodze przy stoliku Zdającego/ Zdającej. Na koniec egzaminu, opuszczając salę, Zdający/ Zdająca zabiera butelkę i wyrzuca ją do odpowiedniego pojemnika.
*Zdający/ Zdająca zgłasza się na egzamin z dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość oraz posiada przybory do pisania dopuszczone przez CKE
* Zdający/Zdająca w dniu egzaminu pisemnego/ustnego - sprawdza numer sali egzaminacyjnej ( może ulec zmianie - co nanoszone jest na bieżąco na listach)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zasady OKE dotyczace organizacji matury w 2025, Kominikat o dopuszczalnych przyborach - od września 2024 znajdują się na stronie szkoły, Każda Osoba podchodząca do matury powinna się z nimi zapoznać między wrześniem 2024 a majem 2025 (wystarczy kliknąć na Podstawowe informacje dotyczące matury 2025- na dole strony link)
===============================================================================================================
UWAGA! PRZYPOMINAMY, ŻE: OSOBY, KTÓRE PODCHODZĄ DO MATURY, które zdały wszystkie egzaminy zawodowe i chcą zrezygnować ze zdawania przedmiotu na poziomie rozszerzonym (wskazanego w deklaracji):
- mogą zgodnie z obowiązującym terminem w sekretariacie szkoły:
* wypisać Wniosek i dołączyć oryginały uzyskanych certyfikatów (lub ich czytelne scany)
Osoby mieszkające poza Bydgoszczą, mogą na adres maillowy szkoły wysłać wypisany czytelnie , podpisany własnoręcznie scan Wniosku oraz scany wszystkich posiadanych certyfikatów (nie wysyła się zdjęć!)
=========================================================================================================
UWAGA SŁUCHACZE AKTUALNYCH SEMESTRÓW III BS II st.: Osoby, które chcą podejść do matury w maju 2025 roku zgłaszają się w sekretariacie szkoły w tygodniu w godzinach pracy sekretariatu lub w czasie zjazdów ( w soboty od 8.30-11.30) w celu pobrania i potwierdzenia danych do logowania w systemie maturalnym, w którym należy złożyć deklarację maturalną.
UWAGA ABSOLWENCI BS IIst. lub LO Z POPRZEDNICH LAT:
- Osoby, które chcą podejść do matury w maju 2025 roku logują się do systemu maturalnego tak, jak w ubiegłym roku i składają deklarację maturalną.
- Osoby, które zapomniały hasło - zgłaszają się w celu złożenia Wniosku o nadanie loginu i hasła w aktualnej sesji maturalnej w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu albo składają mailowo czytelny skan Wniosku (nie może to być zdjęcie ani kserokopia).Nadany login i hasło absolwencji otrzymają zwrotnym mailem.
* Przypominamy, że im szybciej zostanie złożona deklaracja w systemie, tym wieksza szansa na ewentualne dokonanie poprawek błędów!
* Ostateczny termin złożenia w systemie Deklaracji mija 7 lutego 2025, a zatem Wniosek o nadanie loginu i hasła musi wpłynąć do szkoły najpóźniej 15 stycznia 2025.
WNIOSEK O LOGIN I HASŁO (KLIKNIJ TUTAJ)
=============================================
Podstawowe informacje dotyczące matury w 2025 roku (kliknij TUTAJ)
Pliki do pobrania: